Tabs: Blog | About Me |

Δευτέρα, Μαΐου 1

Αδιάβροχος έρωτας



Kαι ξαφνικά ... βρέχει. Όχι ρε γαμώτο, Πρωτομαγιά και να βρέχει. Σηκώνομαι απελπισμένη και τρέχω στο μπαλκόνι .. είναι κι η απλωμένη μπουγάδα βλέπεις. Αχ Θεέ πως συνομωτείς σε βάρος του ελεύθερου χρόνου μας.
Μαζεύω βιαστικά τα ρούχα κι η άκρη του ματιού μου παίρνει μια ανεπαίσθητη κίνηση απέναντι.
Η εικόνα: Ενας κατακλυσμός που ξέσπασε πριν από δύο λεπτά απροειδοποιήτα..... Ο δρόμος άδειασε αμέσως..... Οι βιαστικοί άνθρωποι που τρέχουν να προστατευτούν μη "λιώσουν" απ' τη βροχή.
Και εκεί .. απέναντι μου στην γωνία: ένα ερωτευμένο ζευγαράκι. Τόσο παράταιρο με το όλο σκηνικό και τόσο αδιάφορο για ... όλες τις μπόρες του κόσμου. Φιλιούνται στην άκρη του δρόμου λες κι ο έρωτας είναι αδιάβροχος. Και μοιάζουν κι οι δυό σαν να μη χώρεσαν στην "κιβωτό του Νώε". Ή μήπως δεν ήθελαν καθόλου να χωρέσουν?
Κάθισα μερικές στιγμές και τους κοίταζα. Μέχρι που ντράπηκα για την ... αδιακρισία μου. Τι δουλειά έχει ένας "βρεγμένος" άνθρωπος να κοιτάζει δύο "αδιάβροχους"? Καμιά δουλειά!! Μόνο που τους ζήλεψα.

Ετικέτες

buzz it!


Permalink για το "Αδιάβροχος έρωτας"

3 Comments:

Anonymous Ανώνυμος said...

I have been looking for sites like this for a long time. Thank you! A body oldsmobiles Lexapro customer reviews Description xanax Harry jones website design chevrolet dealers lcd monitors Honda superchager Mesh ergonomic desk chair

1:08 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Πόσοι από μας τους "σοβαρούς" λαχταρήσαμε να χαθούμε στη γλύκα ενός φιλιού κάτω απ' τη βροχή!!! αν το ζήσεις μια φορά είναι σίγουρο πως θα το ονειρεύεσαι μια ζωή... με ταξίδεψες...

1:18 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Εσείς κυρία μου δεν γράφετε !
Εσείς ζωγραφίζετε και μάλιστα καταπληκτικά !
Επιτρέψτε μου, σας παρακαλώ,να παρακολουθώ την ομορφιά που διαχέετε και να απολαμβάνω-στο βαθμό που "δικαιούμαι"-το μερίδιό μου....

(Το ονομά μου ειναι Γιάννης)

8:26 π.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home