Tabs: Blog | About Me |

Τρίτη, Μαΐου 23

Στην επόμενη ζωή μου θέλω να γεννηθώ Τούρκος

Δεν έχω ιδέα αν υπάρχει μετεμψύχωση! Πάντως αν .. λέω αν υπάρχει, τότε στην επόμενη ζωή μου θέλω να γεννηθώ Τούρκος. Και θέλω να εξηγηθώ: Βαρέθηκα να παρακολουθώ τις τηλεπροσωπικότητες να εκθειάζουν την πολιτική ωριμότητα της εξωτερικής μας πολιτικής και την ορθότητα των "σκυφτούλικων" χειρισμών μας έναντι της γείτονος.
Βαρέθηκα επίσης να είμαι καταδικασμένη να ανήκω στο έθνος των ψύχραιμων και των ορθώς σκεπτόμενων. Δε μου ταιριάζει, βρε αδερφέ.
Γι' αυτό στην επόμενη ζωή μου, θέλω να σας χαρίσω τις σωφροσύνες και την μεγάλη ιστορική κληρονομιά και να γίνω ένας μάγκας Τούρκος πιλότος, που τσαμπουκαλεύεται και τραβάει όπλο στους Έλληνες ακόμη κι όταν απλά θέλουν να τον σώσουν.
Ή μπορεί να γίνω ένας Τούρκος δημοσιογράφος-πράκτορας, που γουστάρει και κατεβάζει την ελληνική σημαία από τα Ίμια (θα τα λέω κι εγώ Καρντάκ τότε).
Μπορεί επίσης να γίνω ο επόμενος Τούρκος Υπουργός, που θα αποφασίσει την κατεδάφιση της Αγίας Σοφίας, ως βέβηλο μνημείο των "αλλόθρησκων" (τότε θα λέω όπως καταλαβαίνετε Μωάμεθ και ξερό ψωμί).
Μπορεί -αν φτάσω ψηλότερα στην Ιεραρχία- να είμαι ο επόμενος κουμπάρος σας Πρωθυπουργός της Τουρκίας, που θα αποκεφαλίσει (προς παραδειγματισμό) τον Οικουμενικό Πατριάρχη και μετά θα ρθεί να πιεί κι ένα κρασάκι ως μακαρία με τον Έλληνα ομόλογό του.
Αν πάλι η καριέρα μου δεν πάει και τόσο καλά, μπορεί απλώς να καταλήξω ένας ακόμη γκρίζος λύκος, που θα πυροβολήσει στο ψαχνό τον επόμενο Τάσο Ισαάκ ή τον επόμενο Σολωμό Σολωμού.
Πάντως ότι κι αν γίνω ... θα έχω επιλέξει το σωστό. Η ιστορία αποδεικνύει δύο πράγματα: Η ψύχραιμη ελληνική πολιτική (στα δικά μου μάτια με ελαφρώς ενδοτικές αποχρώσεις) εφευρέθηκε ως αντίβαρο στον ασίγαστο τουρκικό τσαμπουκά. Και εγώ δεν έχω πρόθεση να το κρύψω, γουστάρω να 'μαι με τους τσαμπουκάδες. Το δεύτερο δίδαγμα λέει κάτι ακόμη σπουδαιότερο: καλύτερη η μάνα του φονιά από τη μάνα του σκοτωμένου. Και στη δική μου μάνα τα μαύρα δεν πάνε.
Ξέρω ότι γενικεύω, ξέρω ότι μπορεί να ακούγομαι παράλογη και σχεδόν επικίνδυνη ... αλλά ειλικρινά μπούχτισα να παρακολουθώ το απόλυτο θέατρο παραλόγου της πολιτικής μας και να χαμογελώ αυτάρεσκα σαν ηλίθια επειδή υποτίθεται είμαστε σώφρονες και αποφεύγουμε τα θερμά επεισόδια.
Αν ήμουν στη θέση της Ντόρας σήμερα θα τον έδενα με αλυσίδες αυτόν τον θερμοκέφαλο πιτσιρίκο, που με κοιτάζει από το γυαλί με το ύφος του Πάσσαρη (λες και όπου να 'ναι θα με φτύσει κιόλας). Και θα του εξηγούσα .. ακριβώς που πρέπει να βάλει το όπλο του.
Αλλά είστε τυχεροί γιατί δεν είμαι στη θέση της Ντόρας και έτσι θα δείτε κι απόψε ειδήσεις βολεμένοι στην ασφάλεια του καναπέ σας.
Όμως που και που -αφού έτσι κι αλλιώς εδώ εκτονώνομαι- θα ξυπνάει ο "Τούρκος" και μένα μέσα μου γιατί κατά πως φαίνεται οι πολιτικοί μας θα μας πείσουν ότι ο Έλληνας ούτε τσαμπουκά έχει πιά, ούτε εγωισμό.

Ετικέτες

buzz it!


Permalink για το "Στην επόμενη ζωή μου θέλω να γεννηθώ Τούρκος"

8 Comments:

Blogger homelessMontresor said...

Μωρέ για τους Έλληνες έχεις δίκιο... αλλά μην δικαιολογούμαι και όσα κάναν οι Τούρκοι! Όχι ούτε τούρκος θα ήθελα να γίνω! Θα προτιμούσα να γίνω Ινδιάνα στην επόμενη ζωή μου!!!

9:52 μ.μ.  
Blogger Epsilon said...

Συνταγή για νοστιμότατα
γράφεις το post σου στο προσωπικό σου blog, το ανεβάζεις κανονικότατα με τις γνωστές διαδικασίες.
Στην συνέχεια, μπαινεις στην σελίδα του bloghood, στο create new post, στον τίτλο βάζεις τον τίτλο που έχεις ήδη δώσει στο post σου νωρίτερα.
Έχοντας ανοιχτή την σελίδα του προσωπικού σου blog, κάνεις κλικ εκεί που λέει προηγούμενα ποστ και άρα ανοίγει το τελευταίο σου κομμάτι...κοπιάρεις την διεύθυνση απο την μπάρα του explorer, στην μπάρα της άλλης σελίδας (bloghood, το έχουμε ακόμα ανοιχτό)κάτω απο τον τίτλο, λέει link. Αν θές προσθέτεις σχόλια ή την αρχή του κειμένου σου και το ανεβάζεις...και νατο πετιέται απο 'ξαρχής στο bloghood με τον τίτλο σου ως link και καναδυο γραμμούλες σχόλια--πάντα αν θές--
Το βάζεις στους 250 για μισή ώρα και σερβίρεις με φύλλα μέντας.
Καλοφάγωτο!

10:08 μ.μ.  
Blogger Epsilon said...

***νοστιμότατα links ***

10:09 μ.μ.  
Blogger Λύσιππος said...

Bloghood = metablogging spam

Επί του θέματος, γιατί να γίνεις Τούρκος και να μη γίνεις ένας Ελληνας αρχιδάτος - ξεκινώντας με την εκθρόνηση όλων των αρχιπροδοτών ΠΟΥΣΤΑΡΑΔΩΝ πολιτικών που τους ψηφίζεις (ανεξαρτήτως κόμματος) εδώ και δεκαετίες; Γιατί αυτοί οι ΜΑΛΑΚΕΣ να γαμάνε την Ελλάδα με τις αποφάσεις και τις μη αποφάσεις τους, χωρίς μακροπρόθεσμα και μεγαλόπνοα σχέδια;

11:13 μ.μ.  
Blogger oistros said...

Μontressor
και Ινδιάνα .. αρκεί να είμαι από πάνω. :)
Epsilon
ευχαριστώ γι τη συνταγή. Απόλαυσα το γαρνίρισμα με τη μέντα. :)
Λύσιππε
δείξε μου ένα τέτοιο αρχιδάτο Έλληνα και ρώτησε τον πριν τι κατάφερε απέχοντας.

1:52 π.μ.  
Blogger Λίτσα said...

"Η ψύχραιμη ελληνική πολιτική": λυπάμαι, χάσατε. Δεν υπάρχει ελληνική πολιτική. Οϋτε ψύχραιμη, ούτε "θερμή". Ελπίζω την επόμενη φορά να είστε περισσότερο τυχερή.

7:38 π.μ.  
Blogger ptwsh said...

Και αν η Ντόρα υποδείκνυε στον Τούρκο που να βάλει το όπλο, σήμερα τι θα γινόταν;

9:29 π.μ.  
Blogger zero said...

Καλο το ποστ.

ζερο.

12:19 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home