Tabs: Blog | About Me |

Πέμπτη, Μαΐου 25

Χάκερς "έδωσαν" τη Γιουροβίζιον στα ...τέρατα?

Φινλανδικά ομολογώ ότι δεν ξέρω! Δεν μου χρειάστηκαν άλλωστε ούτε πρόσφατα.
Οι Lordi τραγούδησαν εις άψογον αγγλική γλώσσα. Σήμερα όμως θα 'θελα κάποιος να μου μεταφράσει τι ακριβώς έγραφε το site που μου έδειξαν. Οι "κακόβουλοι και καχύποπτοι" πληροφοριοδότες μου επιμένουν ότι κάποιοι χάκερς έφτιαξαν ένα απλό και ωραίο κολπάκι με την ψηφοφορία της Eurovision. Ένα site όπου ένα σωρό Φινλανδοί πήραν το ελεύθερο να ψηφίσουν την πατρίδα τους ... μέσω Σουηδίας. Το πόσο εύκολα γίνονται αυτά .. είναι γνωστό.
Οι υποψιασμένοι -που μου το ψιθύρισαν- λένε ότι στην Αγγλία γίνεται ήδη χαμός με τις αποκαλύψεις για το συγκεκριμένο site, το οποίο είχε πάρα πολύ κίνηση.
Έριξα μιά ματιά ... αλλά η γλώσσα μου "αντιστέκεται". Περιμένω τα ... φώτα σας
http://www.votelordi.org/kaanna_seiska.html
Όχι πως κόπτωμαι να μάθω δηλαδή αλλά κουβέντα να γίνεται....

buzz it!


Permalink για το "Χάκερς "έδωσαν" τη Γιουροβίζιον στα ...τέρατα?"