Tabs: Blog | About Me |

Πέμπτη, Ιουλίου 6

Έλα να παίξουμε ...



Έλα να παίξουμε...
Θα σου χαρίσω
τη βασίλισσά μου

Ήταν για μένα μια φορά η αγαπημένη
Τώρα δεν έχω πια αγαπημένη

Θα σου χαρίσω τους πύργους μου
Τώρα πια δεν πυροβολώ τους φίλους μου
Έχουν πεθάνει από καιρό πριν από μένα

Όλα, όλα, και τ' άλογά μου θα στα δώσω
Όλα, όλα, και τ' άλογά μου θα στα δώσω

Μονάχα ετούτο τον τρελό μου θα κρατήσω
που ξέρει μόνο σ' ένα χρώμα να πηγαίνει,
δρασκελώντας την μιαν άκρη ως την άλλη,
γελώντας μπρος στις τόσες πανοπλίες σου,
μπαίνοντας μέσα στις γραμμές σου ξαφνικά,
αναστατώνοντας τις στέρεες παρατάξεις


Έλα να παίξουμε...
Ο βασιλιάς αυτός δεν ήτανε ποτέ δικός μου
Κι ύστερα τόσους στρατιώτες τι τους θέλω!
Τραβάνε μπρος σκυφτοί δίχως καν όνειρα

Όλα, όλα, και τ' άλογά μου θα στα δώσω
Όλα, όλα, και τ' άλογά μου θα στα δώσω

Μονάχα ετούτο τον τρελό μου θα κρατήσω
που ξέρει μόνο σ' ένα χρώμα να πηγαίνει
δρασκελώντας την μιαν άκρη ως την άλλη
γελώντας μπρος στις τόσες πανοπλίες σου
μπαίνοντας μέσα στις γραμμές σου ξαφνικά,
αναστατώνοντας τις έριες παρατάξεις

Έλα να παίξουμε...
Κι αυτή δεν έχει τέλος η παρτίδα...

Μανόλης Αναγνωστάκης

Ετικέτες

buzz it!


Permalink για το "Έλα να παίξουμε ..."

7 Comments:

Blogger zouri1 said...

πολυ καλος

6:13 μ.μ.  
Blogger ZissisPap said...

Η παρτίδα του τρελού...

Όντως πολύ καλός!

6:45 μ.μ.  
Blogger Καπετάνισσα said...

Τι να τους κάνω τόσους στρατιώτες αλήθεια...

Εγώ, που πηγαίνω πάντα σ' ένα χρώμα...

12:30 π.μ.  
Blogger Λίτσα said...

Εξαιρετικό - και στη μελοποίηση του Δημ. Παπαδημητρίου.
Καλημέρες.

9:17 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Τι ωραίο. Ό,τι πρέπει για Παρασκευή (που το διάβασα)
Σου έχω πει ποτέ ότι η Καζαμπλάνκα είναι η αγαπημένη μου ταινία; Όχι η καλύτερη που έχω δει ποτέ, αλλά ακριβώς αυτό: η αγαπημένη μου.
:^)

2:01 μ.μ.  
Blogger oistros said...

Οι τρελοί έχουν μία γοητεία έξω από τα συνήθη. Πολύτιμοι! Για να διαφυλάττουν τις ισορροπίες των "γνωστικών".
@ Λίτσα ... Ανδρεάτος νομίζω. Όντως πολύ καλός.
@ Kαπετάνισσα σταθερό το .. μονόχρωμο. :)
@ Sigmunt καλώς ορίσατε
@ zouri έρχεστε ή φεύγετε Υπουργέ μου?
@ Μπαμπάκη επίσης αγαπημένη η Καζαμπλάνκα! Συγχαρητήρια και από εδώ για το ευτυχές γεγονός. :)

7:10 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

"Συγχαρητήρια και από εδώ για το ευτυχές γεγονός. :)"
Πολλές-πολλές ευχαριστίες! :^)

4:44 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home