Tabs: Blog | About Me |

Πέμπτη, Φεβρουαρίου 26

Θεοί και ... Δαίμονες

Τον Θεό μου (!) τον ήθελα πάντα σπλαχνικό. Καλύτερό μου. Να στέκει πάνω από όσα με μικραίνουν και να χαμογελά στοργικά. Να μου θυμίζει πως κι εκείνος ψιθύρισε κάποτε ένα "απελθέτω" όταν στριμώχτηκε στη σάρκα μου και κοινώνησε τα πάθη μου.
Τ' όνομα Του δεν με νοιάζει. Μπορώ κάλλιστα να τον λέω Μωάμεθ, Χριστό ή Αλλάχ. Δεν με νοιάζει επίσης το χρώμα και η γλώσσα που διαλέγει. Να 'ναι καλύτερός μου μόνο. Αλλιώς ελπίδα δεν έχω.



Η φωτογραφία με σόκαρε όσο στόχευε! Κι η λεζάντα της έλεγε τα εξής:
Ένα 8χρονο(!) παιδί πιάστηκε σε μία αγορά στο Ιράν να κλέβει ψωμί! Στο όνομα του Ισλάμ το παιδί πρέπει να τιμωρηθεί: ένα αυτοκίνητο θα πατήσει το χεράκι του! Θα χάσει για πάντα τη δυνατότητα να ξαναχρησιμοποιήσει το χέρι του. Είναι αυτή θρησκεία ειρήνης και αγάπης; Καμία θρησκεία δε μπορεί ποτέ να δικαιολογήσει τέτοια αποτρόπαια εγκλήματα!

Κι όμως, σκέφτομαι. Τα μεγαλύτερά της εγκλήματα η ανθρωπότητα τα φόρτωσε στις πλάτες των Θεών της. Κι εκείνοι ευτυχώς αντέχουν ακόμη.

buzz it!


Permalink για το "Θεοί και ... Δαίμονες"

11 Comments:

Blogger Iptamenos Ollandos said...

Φίλη Οίστρος,

συμφωνώ με τον αποτροπιασμό σου αλλά δεν είναι στο όνομα του Ισλάμ. Είναι στο όνομα του νόμου.
Όπως στο αμερική έχουν την θρησκεία της αγάπης αλλά εκτελούν. Όπως στο όνομα του Θεού της αγάπης έγιναν οι σταυροφορίες και η εξολόθρευση των ινδιάνων.
Όπως στην Ελλάδα όπου το νόμιμο είναι και ηθικό. κοκ

10:52 π.μ.  
Blogger oistros said...

Αφού βλέπετε Κισλόφσκι και ακούτε Χαρούλη αδυνατώ να διαφωνήσω μαζί σας :)
Ίσως μόνο αυτό το "ηθικό" που είναι και νόμιμο να με τσίγκλησε λιγάκι, αλλά κοτζάμ Βουλή του χαρίστηκε εγώ θα διαφωνήσω;
Και εντελώς μεταξύ μας ας ευχηθούμε να μην υπάρχει Θεός. Γιατί διαφορετικά όντως τη βάψαμε.

1:37 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Ευτυχώς δεν υπάρχει θεός, οίστρε μου...

3:15 μ.μ.  
Blogger Iptamenos Ollandos said...

Προς τι ο πληθυντικός; Ειδικά μεταξύ ανθρώπων που εκτιμούν τον Κισλόφσκι και τον Χαρούλη ;-)
Πραγματικά πάντως αν υπάρχει Θεός όπως μας τον περιγράφουν,την βάψαμε. Αν υπάρχει όμως και δεν είναι όπως μας τον περιγράφουν;;;
Πριν αναρωτηθείς γιατί δεν αναφέρω αν δεν υπάρχει, αποκλείεται να μην υπάρχει κάτι "μεγαλύτερο" από εμάς και όπως θέλεις ονόμασε το.

3:19 μ.μ.  
Blogger αθεόφοβος said...

Χωρίς να είμαι απόλυτα βέβαιος όταν πρίν 1-2 χρόνια κυκλοφόρησαν αυτές οι φωτογραφίες ΄που προκάλεσαν την δικαιολογημένη αγανάκτηση του κόσμου γράφτηκε ότι δεν πρόκειται για τιμωρία αλλά για παράσταση πλανόδιου θαυατοποιού.

1:56 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Διαβάστε εδώ http://parekklisi.wordpress.com/2009/02/27/chain-mail/

γι'αυτό που γράφει ο αθεόφοβος

1:31 μ.μ.  
Blogger Κούκος said...

Κι εκείνοι δυστυχώς αντέχουν ακόμη.

9:04 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Δυστυχώς δεν ήταν παράσταση πλανώδιου !
Εικόνες που καρφώνονται μαχαίρι στην ψυχή ΄-(

7:19 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

@ xeimwniatikhliakada

αν διαβάσεις προσεκτικά τα links θα πειστείς πως είναι παράσταση... αυτό βέβαια δεν το κάνει λιγότερο θλιβερό...

2:58 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Εγω χαίρομαι που σε ξαναβρήκα απλά...

Ηριδανός

12:39 μ.μ.  
Blogger Μαύρος Γάτος said...

Οίστρε! πού είσαι; κάπου αλλού;;

12:55 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home