Tabs: Blog | About Me |

Παρασκευή, Μαΐου 8

Σου έτυχε ποτέ ???

Ωραίο πράγμα οι απορίες. Μου θυμίζουν πως δεν έχουμε ακόμη απαντήσεις σε όλα !!!
Λοιπόν, σου έτυχε ποτέ να επιμένει ο έμπορος να σου χαρίσει την πραμάτεια του???
Σου έτυχε ποτέ να ρωτάς "που πέφτει, φίλε, η οδός Πλαστήρα???" κι ο "φίλος" να απαντά γελαστά "ακολούθα με"???
Σου έτυχε ποτέ ο φαρμακοποιός να μην έχει ρέστα από 50 €, για λογαριασμό μόλις 4 € και να σου λέει "πάρτο κι όταν ξαναπεράσεις"???
Ε λοιπόν εμένα μου έτυχαν όλα μαζί σε μία μέρα. Και μου θύμισαν πως υπάρχουν κάτι τόποι που η ανθρωπιά ακόμη έχει νόημα. Και δεν ξενιτεύτηκα καν. Απλά μέχρι τον Άγιο Νικόλαο πήγα :)

buzz it!


Permalink για το "Σου έτυχε ποτέ ???"

9 Comments:

Blogger Margo said...

.. και όλα αυτά σε μία ημέρα???
Απίθανο!!!
Τη καλησπέρα μου:)

3:55 μ.μ.  
Blogger seaconfused said...

Πάντα να είσαι τόσο τυχερή :))

8:29 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Μου έτυχε χτες! Εδωσα 100ρικο για ενα καφέ... ( δεν είχα ψιλά) . Δεν πειράζει είναι κέρασμα!Δεν πηγα και τόσο μακρυα. Ως την παλια Πόλη, το Ενετικό Λιμάνι!
Καλως σε βρήκα Οιστρος

9:09 μ.μ.  
Blogger Nasos said...

πολυ τυχερη θα ελεγα...

12:19 π.μ.  
Blogger librarian said...

Το θέμα δεν είναι να σου τύχουν το θέμα είναι αν κι εσύ θα έκανες κάτι τέτοιο! Με έβαλες σε σκέψη...
Την καλησπέρα μου!

12:25 π.μ.  
Blogger Finteias said...

Πράγματι ήταν μια τυχερή μέρα για σας.

Σε μένα έτυχε κάποτε να με δει κάποιος να περιμένω μόνος σε στάση αστικού λεωφορείου και να με μεταφέρει με το αυτοκίνητό του έως ενός σημείου που ήταν κοντά στον προορισμό μου.
Και δεν ήταν κακοποιός!

Όντως η ανθρωπιά έχει ακόμα νόημα και δεν χάθηκε τελείως.

Όμορφο post.

11:12 μ.μ.  
Blogger Νίκος Κιτωνάκης said...

Εγώ πάντα πηγαίνω στο περίπτερο με 100ευρω για να πάρω τσίχλες και πάντα μου τις χαρίζουν.

Αν ο κόσμος δεν είναι ευγενικός, ανάγκασέ τον.

(χρόνια πολλά)

5:07 μ.μ.  
Blogger vangelakas said...

γειά σου Ἄννα.

1:33 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

pou xathikes? leipeis

7:59 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home