Tabs: Blog | About Me |

Πέμπτη, Αυγούστου 17

Για τον Φοίβο .. σε συσκευασία δώρου


Tα πράγματα είναι απλά και σταμάτα να γκρινιάζεις. Η Ψωροκώσταινα διαθέτει μόνο ήλιο και θάλασσα. Άντε και Greek lovers. Άπλωσε αναπαυτικά το μάτι σου εδώ και χαλάρωσε. Να θυμάσαι (αργότερα) τί δεν διαθέτει η Ψωροκώσταινα και γιατί δεν σου λείπει. Άλλωστε όλα μία ιδέα είναι. Κι εμείς που ψηνόμαστε στους 39 (ακατέβατο το ρημάδι για το τριήμερο) θα προτιμούσαμε Παριζιάνικη βροχούλα. Αλλά την απολαμβάνεις μόνος σου. Πλεονέκτη! :))

Ετικέτες

buzz it!


Permalink για το "Για τον Φοίβο .. σε συσκευασία δώρου"

3 Comments:

Blogger phivos said...

Τέτοιες τιμές, τέτοιες δόξες! Ενα ολόκληρό ποστ δικό μου!

Σ'ευχαριστώ και σε διπλοευχαριστώ καλέ μου oistrε!

Και σού εύχομαι και λίγη δροσούλα

8:14 μ.μ.  
Blogger oistros said...

Πωπω γαλήνεψε η ψυχή μου. Τι τοπίο! Μυστήριο θεριό ο άνθρωπος Φοίβε μου. Φτιάχτηκε να λαχταρά πάντα αυτό που δεν έχει. Εσύ την λιακάδα μας κι εγώ την δροσιά σας.
"Να 'χε η νοσταλγία σώμα
να το σπρώξω απ' το παράθυρο έξω!
Να τσακίσω εκείνο που δε γίνεται!" που λέει κι ο Ελύτης

10:17 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

αυτή η ρημάδα η λιακάδα, κι αυτά τα πανέμορφα τοπία είναι αυτά που με κάνουν να νοσταλγώ... κατά τα άλλα.. καλά είμαι εδώ που ειμαι . Να σαι καλα οίστρε

10:01 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home