Tabs: Blog | About Me |

Παρασκευή, Δεκεμβρίου 15

Φ.Πλιάτσικας: "Έχω ξεχάσει τ' όνομά μου"



Είναι μερικά τραγούδια που σου ψιθυρίζουν τη μελαγχολία στο αυτί. Σου θυμίζουν τι έχασες και τι ... ξέχασες. Κι αν ένας σύγχρονος στιχουργός έχει αυτή ακριβώς την μαεστρία, τότε δεν είναι άλλος από τον Φίλιππo Πλιάτσικα. Προσωπική απόλυτα υπόθεση -βέβαια- το γούστο και σε ό,τι με αφορά τον Πλιάτσικα τον λάτρεψα στο "Μοναξιά μου όλα" ή "Στις παλιές αγάπες που πάνε στον Παράδεισο" ή ακόμη στο "έπαψες αγάπη να θυμίζεις". Στίχοι και ακούσματα απλά, αληθινά και συνάμα γενναιόδωρα.

Τα τραγούδια του για τους Πυξ Λαξ μας έκαναν να νοσταλγούμε, να ονειρευόμαστε και να επιστρέφουμε σε όσα αγαπήσαμε. Τώρα, δοκιμάζει πιο μοναχικές πορείες. Το
"βροχερό ταξί" του κυκλοφόρησε πρόσφατα κι έχει μερικούς εκλεκτούς επιβάτες, όπως η Ελευθερία Αρβανιτάκη και η Αλέκα Κανελλίδου, αλλά πρόκειται ουσιαστικά για την πρώτη εντελώς προσωπική του δουλειά.

Το CD ταιριάζει απόλυτα στις υγρές χειμωνιάτικες νύχτες, καθώς ακούς μέσα τον
ήχο ... της βροχής.

Διάλεξα .. σαν δείγμα γραφής το
"Έχω ξεχάσει τ' όνομά μου" που ερμηνεύει με την Ελευθερία Αρβανιτάκη και το μετέφερα εδώ (πατήστε τον τίτλο).
Αφιερωμένο σε όσους πασχίζουν να το ... ξαναβρούν.

Ετικέτες

buzz it!


Permalink για το "Φ.Πλιάτσικας: "Έχω ξεχάσει τ' όνομά μου""

4 Comments:

Blogger zouri1 said...

πλιατσικας=αγαπημενος.το τελευταιο του απο το μεγαρο μουσικης,υπεροχο.το ακουω συνεχως.

7:21 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Μετά τη ψηφοφορία (12/12/2006) από την πλειοψηφία στη Βουλή της Αλβανίας, η χώρα δεν έχει πλέον την Ακαδημία των Επιστημόνων! Αργά τη νύχτα, ψηφίστηκε το νομοσχέδιο της κυβέρνησης(;) «Για την Ακαδημία των Επιστημόνων» με 75 ψήφους υπέρ(!) 2 κατά και 3 παρών! Σύσσωμη η αντιπολίτευση, απείχε της διαδικασίας, διαμαρτυρόμενη για το πρωτοφανές αυτό γεγονός. Η επιστημονική, ακαδημαϊκή και εκπαιδευτική κοινότητα, εκλιπαρούσανε, θεωρώντας την πράξη αυτή ως έγκλημα κατά της επιστήμης, η κυβέρνηση ωστόσο επέμενε και κατάφερε τελικά, να κλειδώσει τις πόρτες τον Ερευνητικών Ινστιτούτων που ήταν υπό την Ακαδημία!
Οι βουλευτές του PBDNJ(Κόμμα για τα Ανθρώπινα Δικαιώματα) Spiro Peçi και Leonard Solis ήταν αυτοί που ψήφισαν κατά του νομοσχεδίου και οι Leonard Demi(PD), Ymer Tola(PDK, Niko Nerenxi(PAA) δήλωσαν παρών!
Παρακαλώ πολύ, αν το γεγονός αυτό σε αγγίζει κι εσένα, είτε κάνε μια αναφορά είτε ανέβασε την είδηση στο δικό σου μπλογκ! Έτσι, η φωνή της διαμαρτυρίας, θα δυναμώσει και θα κάνει τους παχύδερμους και αυταρχικούς κυβερνώντες στην Αλβανία, να σκεφτούνε καλά, πριν οριστικοποιήσουν την ειδεχθή τους πράξη!
Φιλικά Ν.Ago

8:30 μ.μ.  
Blogger Καπετάνισσα said...

Για... κακή (;) μας τύχη έχουμε τις ταυτότητες, να ενισχύουν το μνημονικό!

Υπάρχει βέβαια κι η άλλη εκδοχή:
Ρωτήσανε με να τους πω
κάτι από τη ζωή μου
και τ' όνομά σου φώναξα
μ' όλη τη δύναμή μου!

12:50 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Άνθρωπος είμαι, φύσεως πετώσης και πεζής, Ηράκλειτος φιλόσοφος και δημοσιογράφος
κι όταν κανένας μ’ ερωτά "σ’ αρέσει βρε, να ζεις;" του απαντώ: "τρομάρα μου, αν έλειπε κι ο τάφος".
Γεώργιος Σουρής

--------------------------------
Στον κόσμο τούτο το χαζό
ας ημπορούσα να μη ζω
μα δίχως να πεθάνω ...

_________________________________

Ωραίος ο Σουρής, φανταστικός!!

12:17 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home