Tabs: Blog | About Me |

Τετάρτη, Οκτωβρίου 11

Σα βγεις στον πηγαιμό για την ... κάλπη



Σα βγεις στον πηγαιμό για την κάλπη,
να εύχεσαι νάναι μακρύς ο δρόμος,
γεμάτος περιπέτειες, γεμάτος γνώσεις.



Τους Λαιστρυγόνας και τους Κύκλωπας,
τον θυμωμένο Ποσειδώνα μη φοβάσαι,
τέτοια στον δρόμο σου ποτέ σου δεν θα βρείς,
αν μέν' η σκέψις σου υψηλή, αν εκλεκτή
συγκίνησις το πνεύμα και το σώμα σου αγγίζει.



 Τους Λαιστρυγόνας και τους Κύκλωπας,
τον άγριο Ποσειδώνα δεν θα συναντήσεις,
αν δεν τους κουβανείς μες στην ψυχή σου,
αν η ψυχή σου δεν τους στήνει εμπρός σου.


Ετικέτες

buzz it!


Permalink για το "Σα βγεις στον πηγαιμό για την ... κάλπη"

11 Comments:

Blogger Άβατον said...

Καλύτερα να μην ξεκινήσεις καν για την κάλπη...βγες εκείνο το πρωϊνό και πήγαινε καμιά βολτίτσα μπας και πάρεις καθαρή ανάσα.

2:02 μ.μ.  
Blogger oistros said...

Φίλε μου διαφωνώ.
Αν η δημοκρατία μου δίνει μία μοναδική ευκαιρία να πω τη γνώμη μου, δεν πρόκειται να την χαρίσω σε κανένα. Θα πάω, θα διαλέξω τους πλέον απίθανους και θα στείλω το μηνυματάκι μου σε όσους "πλημμυρίζουν" αίσχη τη ζωή μου. Δεν θα έχω την ευκαιρία να τους πω κατάμουτρα ότι βαρέθηκα τις αρπαχτές τους, τους κουμπάρους τους, τα γιοφύρια της Άρτας που χτίζουν στη πλάτη μου (οι "πρώην" κι οι "επόμενοι", πράσινοι και γαλάζιοι και των λοιπών προοδευτικών αποχρώσεων για να μην παρεξηγούμαστε) αλλά θα νοιώθω τουλάχιστον ότι δεν συνέβαλα στο επόμενο υπεροπτικά κοροϊδευτικό χαμόγελο που θα μου απευθύνουν από οθόνης.
Όχι δεν πάω για βόλτα. Ούτε θα τους δωρίσω το λευκό που ξεπλένει τις ανομίες τους. Εκεί θα 'μαι για να τους μαυρίσω και να το ευχαριστηθώ. Κι αν δεν είμαι η μόνη .. κι αν παρ' ελπίδα σκεφτούν κι άλλοι έτσι .. τότε κάποια ελπίδα θα φανεί στον ορίζοντα.
Υ.Γ. Μην το πάρεις προσωπικά. Απλά μου βγάζει έναν θυμό η όλη υπόθεση.
Καλώς όρισες κι άσε τις βόλτες την Κυριακή. Καθαρό αέρα δεν βρίσκουμε αν δεν καθαρίσουμε την ατμόσφαιρα :)

2:26 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Και εγώ θα πάω, μόνο στον φάκελλο θα βάλω το λεπτό παγάκι
σινικής μελάνης που ετοιμάζω...

3:35 μ.μ.  
Blogger oistros said...

Χα
λυπάμαι μόνο τον άτυχο εκλογικό αντιπρόσωπο. Να προσέχετε όμως. Ο Σάββας είδατε τι έπαθε :)

4:24 μ.μ.  
Blogger phivos said...

Ωρες τώρα σκέφτομαι, τι να σού γράψω. Είναι τόσα πολλά και δίνεις τόσες αφορμές!

12:02 π.μ.  
Blogger ovi said...

Το μόνο που μπορώ να πω είναι οτι ...ντρέπομαι να δείξω αυτές τις φωτογραφίες στη γυναίκα μου ειδικά ζώντας σε μιά χωρα με πραγματικά ακραίες καιρικες συνιήκες!!!

8:22 π.μ.  
Blogger oistros said...

Φοίβε
ο τρελός του χωριού μου έλεγε μία χρήσιμη ατάκα: Καλύτερα τα μιλημένα παρά τ' αμίλητα.
Θάνε
μερικές φορές σκέφτομαι τι ύπουλο πράγμα είναι η συνήθεια. Συνηθίζει κανείς να θεωρεί σχεδόν ανεκτά τα πιο απίθανα πράγματα αν του τα επαναλάβεις στην καθημερινότητά του. Τέτοιες εικόνες πια εδώ δεν μας σοκάρουν, εκτός κι αν είναι το δικό μας σπίτι ή το δικό μας αυτοκίνητο ή η δική μας γειτονιά. Κι αυτό είναι το χειρότερο. Συνηθίσαμε τους ανίκανους και τα λαμόγια στην καθημερινή ζωή μας.

8:59 π.μ.  
Blogger phivos said...

- Ωρες τώρα σκέφτομαι, τι να σού γράψω. Είναι τόσα πολλά και δίνεις τόσες αφορμές!
- ο τρελός του χωριού μου έλεγε μία χρήσιμη ατάκα: Καλύτερα τα μιλημένα παρά τ' αμίλητα.

Εδώ, προσπαθώ να σε καταλάβω...

----------------------------
"Συνηθίσαμε τους ανίκανους και τα λαμόγια στην καθημερινή ζωή μας"

Και για να μην χάσουμε τη βολικές μας συνήθειες, θα τούς δώσουμε παράταση ζωής, την Κυριακή!

10:01 π.μ.  
Blogger oistros said...

Θείε
έχεις δίκιο. Συχνά νομίζουμε ότι όλοι έχουν από μία φωτοκόπια με τον τρόπο που σκεφτόμαστε.
Να εξηγηθώ:
"καλύτερα τα μιλημένα παρά τα αμίλητα". Το μπλοκ λειτουργεί (ή κολακεύεται να το εικάζει έστω) με ψυχοφελή τρόπο σαν βαλβίδα χύτρας για τους περισσότερους από μας. Άνοιξε τη βαλβίδα λοιπόν και γράψε ό,τι σκέφτεσαι. Καλύτερα να το γράψεις παρά να το σκέφτεσαι απλώς (για να παραφράσω τον τρελό μου).
Μέρος βου
Η συνήθεια λειτουργεί εθιστικά. Βλέποντας ένα μουντό κι άσχημο τοπίο από το παράθυρό σου στην αρχή δυσανασχετείς. Μετά σταδιακά συνηθίζεις και κάποτε δεν σε ενοχλεί καν. Μέχρι που στο τέλος ξεχνάς ότι είναι άσχημο. Κρατώντας όσο γίνεται τις αντιστάσεις μου σκοπεύω την Κυριακή να πάω και να κοροϊδέψω όλες τις ... καθεστηκύιες τάξεις. Η αποχή μου έτσι κι αλλιώς τις ωφελεί. θα πάω λοιπόν και θα εντοπίσω το πιο γραφικό ψηφοδέλτιο και θα το ρίξω ... δαγκωτό (μερικοί αφήνουν και τη μασελίτσα πάνω). Φαντάσου τώρα να σκεφτούν πολλοί με τον ίδιο τρόπο τι αποτέλεσμα μπορεί να έχει αυτό.
Α
Ο κραταιός νυν δήμαρχονομάρχης παίρνει τον πούλο και μετά τα ... βουνά.
Β
Τα κόμματα παθαίνουν φρενίτιδα. Γι' αυτό και μόνο αξίζει το κόστος του πειράμματος.
Γ
Ο γραφικός της περιοχής βγαίνει δήμαρχος (λέμε τώρα) και επιτέλους αποκτά ο τόπος μία εναλλακτική μορφή άσκησης εξουσίας. Άσε που οι γραφικοί είναι προτιμότεροι από τους υπόλοιπους.
Δ
Έννοιες όπως "η σοφία του κυρίαρχου λαού", "οι αναποφάσιστοι έκριναν τις εκλογές" και "αποχή και λευκά πριμοδότησαν τους κραταιούς" θα γίνουν γαργάρα από τους εκπροσώπους των κομμάτων και τους αναλυτές. Έτσι την Δευτέρα θα γλιτώσουμε την τραγική "ηχορύπανση των κούφιων επαναλήψεων".

Επειδή όμως πιθανότατα δεν θα συμβεί τίποτα από αυτά, θα μου μείνει απλώς η χαρά ότι ουδείς Πανάγος (ο κουμπάρος με τα "βραχιολάκια") φύεται με την ευλογία μου. Ελάχιστο μεν, εφικτό δε.
Την καλημέρα μου

10:38 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Ουάν
Α, εντάξει. Σε εννόησα.

Του
Τώρα μάλιστα! Τώρα, τα έκανες ακόμη περισσότερα αυτά που θέλω να σού γράψω. Και είναι και η ώρα να πηγαίνω! Να δω πότε θα τα καταφέρω!


Θρη
Α+Β+Γ+Δ: δε γκρέιτ αύταπατ!

Φορ
Μυρίζομαι ότι με κατάλαβες να λέω "αποχή απ'τις δημοτικές". Στραβά 'ρμενάει το πλεούμενό σ'.
Αλλο οι μεγάλες, άλλο οι μικρές. Είδες; Οπως κι ο Zourης, έτσι κι εσύ τάβαλες όλα στο ίδιο σακί. Δεν φταίτε όμως εσείς, αλλά εγώ που δεν εξηγούμαι. Αλλά βρε ανιήψ', που να τον βρω τον ρημάδη τον χρόνο; Κι αυτό είναι βιβλίο!

11:17 π.μ.  
Blogger oistros said...

Χαλάρωσε θειούλη
τα πρώτα 100 έχουν μία δυσκολία. Μετά ακολουθεί η αιωνιότητα. Εδώ θα 'μαστε. Take your time :)

11:53 π.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home